اثرات تعدیل کننده
نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]
اثرات رسانه های اجتماعی
شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]
اثربخشی
شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-69]
ادراک مصرف کننده
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
ارتباطات غیر شخصی
شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]
ارزش برند
شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]
ارزش مشتری
شناسایی و تعیین اثرات رسانه های اجتماعی و ارتباطات غیر شخصی بر ارزش مشتری با نقش میانجی ارزش برند در فروشگاه اینترنتی دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 88-98]
ارزیابی مستمر
مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]
اسمارت پی ال اس
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]
اعتماد عمومی
بررسی محرکهای اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]
اقدامات سیاستی
بررسی محرکهای اعتماد بر مؤسسات مالی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 143-158]
اندازه گیری عملکرد
مروری بر مدل های ارزیابی عملکرد زنجیره تامین : مورد مطالعه زنجیره تامین قطعات خودرو ایران [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 99-108]
ب
بازاریابی
شناسایی و اثربخشی عوامل موثر بر بازاریابی سازمان های صنعت گردشگری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 47-69]
بانکداری
کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]
بانکداری الکترونیکی
تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر وفاداری مشتریان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 173-186]
بحران
مروری بر چالشهای مدیریت طرحها و پروژهها در شرایط بحران همهگیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]
بهرهوری نیروی انسانی
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]
پ
پروژه
مروری بر چالشهای مدیریت طرحها و پروژهها در شرایط بحران همهگیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]
ت
تجارت الکترونیک
کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]
تحلیل مضمون
طراحی و اعتبارسنجی مدل عوامل موثر بر بهرهوری نیروی انسانی با رویکرد آمیخته [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 20-46]
ترویج کشاورزی تکثرگرا
خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاورهای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]
تکنولوژیک
نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]
چ
چالشهای مدیریت
مروری بر چالشهای مدیریت طرحها و پروژهها در شرایط بحران همهگیری کرونا و ارائه آنها [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 131-142]
خ
خدمات مشاورهای خصوصی
خدمات برخوردار از مزیت نسبی برای توسعه کسب و کارهای مشاورهای خصوصی در بازار اشتغال کشاورزی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 159-172]
د
دارایی های دانشی
نقش تعدیل کننده فرهنگ نوآوری در رابطه بین دارایی های دانشی و نوآوری محصول [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 70-87]
دوره های تخصصی
نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]
ذ
ذهن آگاهی
شناسایی عوامل موثر بر مصرف پایدار : رویکرد فراترکیب [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-19]
ر
رایانش ابری
کاربرد رایانش ابری در بانکداری و تجارت الکترونیک : مزایا، چالش ها و تهدیدات امنیتی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 109-119]
رضایت شغلی
نظرسنجی پیرامون رضایت شغلی کارکنان فروش یک مجموعه تولیدی در شهر اصفهان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 120-130]